قیمت میز و صندلی پلاستیکی مهد کودک

مطمئنا تایید می‌کنید که کودکان زمانی که روی میز و صندلی احساس راحتی کنند علاقه بیشتری به یادگیری نشان داده و همچنین بهتر می آموزند این امر حتی سبب می شود که کودکان نسبت به حضور در مراکز آموزشی شوق و اشتیاق بیشتری نشان دهند . انواع میز و صندلی کودک در بازار وجود دارد که کیفیت و طرح های متفاوتی را شامل می شوند. قیمت میز و صندلی پلاستیکی نسبت به چوبی مناسب تر بوده در نتیجه می تواند انتخاب خوبی برای مهد کودک ها و مراکز بازی کودکان باشد.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی مهد کودک

قیمت میز و صندلی پلاستیکی

قیمت میز و صندلی پلاستیکی یکی از مهمترین وسایلی که در خانه های بازی و همچنین مهدکودک ها وجود دارد میز و صندلی می باشد که برای انتخاب آن ها باید به نکات ویژه ای توجه کرد تا به بهترین شکل انتخاب شوند زیرا طرح و رنگ و کیفیت آن ها تاثیر مستقیمی بر روی سلامت جسمی و روحی کودکان دارد. امروزه در بازار، انواع و اقسام مختلفی از طرح ها و رنگ ها و همچنین جنس میز و صندلی مهد کودک وجود دارد . به همین دلیل زمان خرید این محصولات، انتخاب کردن یک نوع از آن ها در بین انبوهی از طرح و رنگ کمی سخت است. البته علاوه بر مهد کودک ها و خانه بازی برخی از افراد در منازل و یا حتی محل کارشان نیز برای کودکان خود از این محصولات استفاده می کنند پس یکی از مواردی که هنگام خرید میز و صندلی کودک و به طور کلی تجهیزات مهد کودک و خانه های بازی مورد اهمیت است، قیمت این محصولات می باشد. از آنجایی که این محصولات در انواع مختلفی وجود داد بنابراین قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است .

برای مثال قیمت میز کودک پلاستیکی نسبت به نوع فلزی آن فرق می کند . همچنین طرح های مختلف و ابعاد آنها نیز در تعیین قیمت میز و صندلی کودک تاثیر گذار است. توجه به این امر که کیفیت محصول هرگز نباید نادیده گرفته شود بسیار حائز اهمیت است. البته می دانیم که اگر چه محصولات دارای کیفیت بالاتر قیمت بالاتری دارند ولی این افزایش قیمت نباید شما را به سمت انتخاب و خرید محصولات بی کیفیت تشویق کند چرا که در صورت خرید اینگونه محصولات نامرغوب ، این ها در طول مدت استفاده به سرعت قابلیت خود را از دست می دهند و والدین مجبور به صرف هزینه های دوباره برای خرید میز و صندلی خواهند شد. با توجه به این موضوعات ما درصدد بر آمدیم تا محصولات با کیفیت و مناسب را در دسترس متقاضیان عزیز قرار داده و با قیمتی مقرون به صرفه به فروش برسانیم.

میز و صندلی پلاستیکی مهد کودک

میز و صندلی پلاستیکی مهد کودک همان طور که می دانید میز و صندلی از جمله وسایل مورد نیاز در هر خانه است چه برای بزرگسال و چه برای کودکان . اما کودکان در مهد کودک و نیز خانه های بازی هم نیاز به صندلی و میز مناسب با اندازه بدن و وزنشان دارند . طراحی میز و صندلی کودکان با توجه به روحیه آن ها و جسم ظریفشان به مراتب کار سخت تر و پیچیده تری بوده لذا نیاز به توجه بیشتری دارد در غیر این صورت ممکن است سبب آسیب های جبران ناپذیر و مادام العمر در آن ها شود . در ابتدا لازم است کمی در رابطه با جنس این وسایل بدانیم . میز و صندلی کودک از متریال های مختلفی مانند چوب ، فلز و پلاستیک ساخته شده است .

در حال حاضر استفاده از نوع پلاستیکی آن ها به دلیل برخورداری از ویژگی های مناسب مانند سبکی وزن و حمل و نقل بی دردسر ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته ذکر این نکته در اینجا مهم است که صرفا جنس پلاستیکی برای این تجهیزات کفایت نمی کند بلکه باید این پلاستیک به کار رفته دارای کیفیت مرغوبی باشد تا کاربرد آن کامل شده و در هنگام استفاده مشکلی ایجاد نکند چرا که این محصول قرار است در مهد کودک ها ، خانه های بازی و یا حتی منازل و محل کار والدینی که مجبور به همراه کردن کودکان با خود هستند مورد استفاده کودکان قرار بگیرد پس باید ویژگی هایی داشته باشد که مناسب کودک باشد. از جمله ویژگی های میز و صندلی پلاستیکی نسبت به سایر محصولات می توان به مواردی که در ادامه گفته می شود اشاره کرد: میز مهد کودک پلاستیکی و یا صندلی پلاستیکی به راحتی توسط کودکان قابل جابجایی است زیرا از وزن سبکی برخوردار است. این در حالی است که نوع چوبی و یا فلزی این محصولات این مزیت را نداشته و برعکس بسیار سنگین می باشند و حتی ممکن است کودکان هنگام بازی با برخورد به آن ها ضربه ببینند و دچار جراحت شوند. همچنین با قرار دادن قابلیت های باز و بسته شدن و یا تنظیم ارتفاع آن ها ، کودک خود به راحتی می تواند این تنظیمات را انجام دهد.

وجود رنگ های شاد و براق و پیاده سازی طرح های مختلف که برای کودکان جذابیت داشته باشد بر روی جنس پلاستیکی امکان پذیر تر است . طرح های بسیار متنوع و جذابی از میز و صندلی پلاستیکی وجود دارد. برای مثال می توان به میز با طرح حیوانات مختلف، میز تحریر کودک کارتونی، صندلی راک، صندلی تعادلی کودک، میز نقاشی کودک، میز و نیمکت کودک در اشکال مختلف اشاره کرد. همچنین از دیگر مزیت های نوع پلاستیکی، قیمت آن هاست که نسبت به انواع چوب یا فلز آن مناسب تر بوده و در نتیجه اقشار مختلف قادر به تهیه آن هستند. اما این میز و صندلی ها بطور کلی باید ویژگی های خاصی نیز داشته باشند تا مناسب استفاده برای کودکان باشند که از جمله آن ها:

۱)رعایت اصول ارگونومیک در طراحی و ساخت میز و صندلی کودک که یکی از مهم ترین ویژگی های یک میز و صندلی مناسب برای مهد کودک است به این دلیل که این وسایل قرار است مورد استفاده کودکان قرار بگیرد و جسم کودکان نیز در حال رشد بوده پس در صورت استفاده از میز و صندلی غیر استاندارد آسیب زیادی به کودکان وارد خواهد شد .

۲)وجود مقاومت مناسب در میز و صندلی کودک به این معنا که پایه های صندلی ها باید مقاوم باشد زیرا کودکان علاوه بر این که ممکن است مدت زیادی روی صندلی بنشینند و از میز استفاده کنند ، بازیگوشی کودکانه خود را نیز دارند پس اگر میز و صندلی دارای این ویژگی نباشد در صورت تحرک زیاد کودکان ممکن است جسم کودکان بخصوص پا ، دست و سر آن ها دچار جراحت شود.

۳) وزن میز و صندلی باید سبک باشد به این مفهوم که کودک بتواند آن را به راحتی جابجا کند البته این سبکی وزن نباید ناشی از استفاده از مواد نامرغوب در ساخت آن ها باشد.

۴) استفاده از رنگ های شاد ، فرح بخش و مناسب با سن کودکان مانند از موارد قابل توجه است زیرا این رنگها سبب افزایش روحیه کودک می شود.

تمامی این موارد از جمله نکاتی می باشند که برای ما بسیار قابل توجه بوده لذا اگر به دنبال خرید میز و صندلی برای کودک دلبندتان هستید می توانید به ما اعتماد کرده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما