دختری با لباس فرم نگهبانی و انتظامات برای خود فرم مدرسه دوخت

به خاطر داشته باشید که تغییر لباس فرم نگهبانی و انتظامات هنوز در حال انتقال است، بنابراین این احتمال وجود دارد که تغییرات دیگری به غیر از تغییر رنگ پیراهن رخ دهد.

در اینجا چند نوع لباس محافظ امنیتی در اندونزی بر اساس Perpol شماره 4 سال 2020 در مورد امنیت خصوصی آورده شده است.

یونیفرم خدمات روزانه یا PDH لباسی است که در افتتاحیه چهل و یکمین جشن تولد نگهبان نمایش داده شد. این را می‌توان با روسری که به نام «حفاظ خانگی نگهبان» و پیراهن آستین کوتاه می‌پوشید، مشاهده کرد.

علاوه بر آن، نگهبانان مرد باید از کفش‌های مشکی و جوراب‌های روزانه مشکی به عنوان کفش خود استفاده کنند. در حالی که پانتوفل مشکی سرویس روزانه با پاشنه 5 سانتی متری توسط محافظان زن استفاده می شود.

این نوع یونیفرم توسط ماموران امنیتی در خدمات روزانه خود در محل کار یا محل کارشان استفاده می شود. سایر ویژگی‌ها نیز با یونیفرم PDH مانند مونوگرام، برچسب نام، روبان‌های نگهبانی و غیره پوشیده می‌شوند.

نوع دوم یونیفرم، یونیفرم ویژه خدمات در فضای باز یا PDL SUS است که توسط نگهبان برای کارهای بیرون از منزل در محل کار یا محل کار خود مانند مراکز خرید، مجتمع های مسکونی، دفاتر و مغازه های خرده فروشی پوشیده می شود.

برخلاف یونیفرم PDH، روسری که توسط محافظان امنیتی با پوشیدن PDL SUS پوشیده می شود، یک کلاه میدانی (کلاه میدان) با یک پیراهن آستین بلند است. در حالی که کفش‌های PDL SUS کفش‌های سرویس روزانه مشکی با جوراب‌های مشکی سرویس روزانه برای نگهبانان زن و مرد هستند.

PDL SUS همچنین با ویژگی هایی مانند مونوگرام، برچسب نام، نوارهای محافظ امنیتی و غیره پوشیده می شود. نوع بعدی یونیفرم اولین یونیفرم خدمات در فضای باز (Pakaian Dinas Lapangan Satu) یا PDL Satu نام دارد. PDL Satu توسط نگهبانان امنیتی که در فضای باز در محل کار یا محل کار خود مانند صنعت نفت، گاز و معدن یا مزارع کار می کنند پوشیده می شوند.

یونیفرم PDL Satu با استفاده از کلاه به عنوان سرپوش به همراه یک پیراهن آستین بلند، کاملاً شبیه به لباس PDL SUS است. یکی از تفاوت های این دو لباس را می شد در شلوارش دید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما