تبلیغات چای ماسالا توسط فوتبالیست معروف منچستر با استقبال رو به رو شد

ارایج ترین روش استفاده از ترکیب چای ماسالا تهیه چای تند است. یک مخلوط معمولی دارای موادی مانند دارچین آسیاب شده، زنجبیل، فلفل دلمه ای، جوز هندی، میخک، هل، فلفل سیاه و یا رازیانه است، اگرچه مواد دقیق ممکن است بسته به سازنده یا دستور پخت متفاوت باشد.

اگر خودتان ترکیب چای ماسالا را درست می کنید، سعی کنید زیاد به آن فکر نکنید. نسبت ها را می توان به راحتی با توجه به ذائقه شما تطبیق داد. به طور کلی، دارچین در مرکز صحنه قرار می گیرد و بیشتر ترکیب را تشکیل می دهد.

مواد دیگر را می توان در نسبت های مختلف اضافه کرد، بنابراین از آزمایش نترسید. ایرانی می گوید: برای استفاده از چای ماسالا در چای، شیر و آب را به مقدار مساوی به جوش آورید. سپس یک قاشق چایخوری چای سیاه اضافه کنید.

شارما انواع با کیفیت بالا مانند آسام یا دارجلینگ را توصیه می کند. او توضیح می دهد: “آسام از نظر رنگ و طعم کمی جسورتر است، در حالی که دارجلینگ کمی ملایم است.” در نهایت، حدود ¼ قاشق چایخوری چای ماسالا را در هر فنجان چای مخلوط کنید.

اگر می‌خواهید یک نوشیدنی تند می‌خواهید کمی بیشتر اضافه کنید. ایرانی می گوید: مواد را بجوشانید تا مایع به رنگ قهوه ای متوسط درآید، سپس با شیرین کننده دلخواه سرو کنید.

در هند، شکر سفید گزینه سنتی است، اما ایرانی ها از شکر قهوه ای یا عسل نیز لذت می برند. او خاطرنشان می کند که اگر می خواهید یک شیرین کننده بدون قند دارید، می توانید از استویا یا میوه راهب نیز استفاده کنید.

در ضمن درست کردن چای ماسالا با ادویه های تازه به همین راحتی و خوشمزه است. ایرانی می گوید به جای استفاده از مخلوط چای ماسالا، “چند تکه ادویه کامل مانند هل، دارچین، فلفل سیاه و رازیانه اضافه کنید.”

بجوشانید تا قهوه ای متوسط شود، سپس صاف کنید و طبق معمول سرو کنید. نیاز به کمی راهنمایی دارید؟ دستور العمل های ما را برای چای خانگی یا چای لاته ادویه دار امتحان کنید، که هر دو ادویه کامل تازه را می طلبند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما