کشف 2000 کیلوگرم پیاز سرخ شده خانگی فاسد که موجب ایجاد بوی نامطبوع در فضای شهر شد

پیاز سرخ شده خانگی شیرین، درست حدس زدید، شیرین هستند! آنها فاقد طعم گس پیاز سفید یا زرد هستند. پیاز Vidalia® و پیاز Walla Walla محبوب ترین پیازهای شیرین هستند.

نحوه انتخاب و نگهداری: رنگ پیازهای شیرین از سفید تا زرد متغیر است و معمولاً کمی چاقتر از پیازهای زرد هستند. پیازهایی را انتخاب کنید که سفت، نسبت به اندازه خود سنگین و بدون کبودی باشند. هر پیاز شیرین را در یک حوله کاغذی بپیچید و در کشوی ترد یخچال خود با دریچه بسته نگهداری کنید. با سیب زمینی نگهداری نکنید.

پیازهای شیرین را نیز می توان برای استفاده بعدی منجمد کرد. ابتدا پیازها را پوست گرفته و خرد کنید. تکه های پیاز را به طور مساوی روی یک ورقه پخت پخش کنید و در فریزر قرار دهید.

پس از یخ زدن قطعات، آنها را در یک کیسه زیپ دار قرار دهید و در فریزر خود نگهداری کنید. از آنجایی که برخی از انواع پیاز شیرین فقط در مناطق خاصی قابل کشت هستند، آنها فقط در زمان های خاصی از سال در دسترس هستند.

منجمد کردن پیاز شیرین یک راه عالی برای اطمینان از اینکه می توانید از آنها در طول سال لذت ببرید.

پیاز

طرز سرو: پیاز شیرین پخته یا خام عالی است. آنها به طرز شگفت انگیزی کارمل می کنند! پیاز شیرین پیاز انتخابی ما برای حلقه های پیاز، گلبرگ های پیاز و پیاز شکوفه است. آنها همچنین روی همبرگر یا سالاد عالی هستند.

پیاز قرمز عطر و طعم ملایم تری نسبت به پیاز سفید دارد، اگرچه هنوز مقداری لقمه دارد. به طور کلی، پیاز قرمز به اندازه پیاز سفید یا زرد طعم و مزه پیاز ندارد. وقتی پخته می‌شوند شیرین‌تر و ملایم‌تر می‌شوند، اگرچه مقداری از رنگ بنفش مایل به قرمز خود را از دست می‌دهند.

نحوه انتخاب و نگهداری: پیازهای قرمز را انتخاب کنید که به نسبت اندازه سنگین، بدون کبودی و سفت باشند. در جای خنک، خشک و تاریک با پوست نگهداری شود. پیاز قرمز از قبل خرد شده را در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

نحوه سرو: رنگ پر جنب و جوش و طعم ملایم تر پیاز قرمز را به انتخابی عالی برای سالاد تبدیل کرده است. آنها انتخاب خوبی برای گواکامول و سالسا هستند. طعم پیتزا هم عالیه!