کشف پارچه ملحفه ایی از جنس برزنت و مخمل که در جنگ جهانی دوم استفاده می شد

چه در حال ساختن لباس های جدید و یا دوخت پارچه ملحفه ای باشید و چه سعی می کنید راه درستی برای تمیز کردن لباس های کثیف خود پیدا کنید، درک پارچه می تواند مهم باشد.

این امر مخصوصاً زمانی صادق است که شما یک تکه پارچه زیبا داشته باشید و بخواهید به درستی از آن مراقبت کنید، بنابراین ماندگاری بیشتری دارد.

انواع مختلف پارچه بخصوص پارچه مخمل خواص متفاوتی دارند که می تواند به شدت بر نحوه رفتار شما با لباس شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، محتوای الیاف در یک پارچه بر نحوه تمیز کردن لباس کاملاً متفاوت از محتوای الیاف پارچه دیگر تأثیر می گذارد.

برای کمک به برخی از این سردرگمی و ایجاد درک بهتر از پارچه، بیایید نگاهی به 12 نوع مختلف پارچه بیندازیم.

لطفاً به خاطر داشته باشید که در واقع صدها نوع مختلف پارچه وجود دارد. این وبلاگ به سادگی به 12 نوع محبوب نگاه می کند.

پارچه

اول، “پارچه” ماده ای است که از درهم تنیدگی الیاف به یکدیگر ساخته می شود. به طور کلی، یک پارچه به نام کاربر فیبر برای تولید آن نامگذاری می شود.

برخی از پارچه ها حتی از ترکیبی از الیاف مختلف استفاده می کنند. سپس پارچه بسته به الیاف مورد استفاده، الگوی و بافت آن و فرآیند تولید اجرا شده نامگذاری می شود. برخی از پارچه ها همچنین در نظر می گیرند که الیاف از کجا سرچشمه گرفته اند.

بر این اساس، در واقع برای پارچه لباس کردی سنندج دو دسته از دسته بندی ها وجود دارد که ابتدا انواع پارچه را از هم جدا می کنند: الیاف استفاده شده (طبیعی در مقابل مصنوعی) و فرآیندهای تولید (بافته شده در مقابل بافتنی).

اولین جزئیات متفاوت با پارچه ها بستگی به نوع الیاف مورد استفاده دارد. دو نوع وجود دارد: طبیعی و مصنوعی.

قیمت پارچه برزنت دیجی کالا  مانند الیاف طبیعی که  از گیاهان و حیوانات به دست می آیند از قیمت مناسبی برخوردار است. به عنوان مثال، پنبه از گیاهان به دست می آید در حالی که ابریشم از کرم ابریشم به دست می آید.

از طرف دیگر الیاف مصنوعی از مواد کاملا مصنوعی ساخته شده توسط انسان ساخته شده اند.

 

  • منابع:
    1. THE 12 DIFFERENT TYPES OF FABRIC
  • تبلیغات: 
    1. وظایف مشخص تولید کنندگان ماخی زینتی بر روی دریا
    2. استفاده از جوراب مناسب برای محافظت از پا
    3. استفاده از چاقو برای برش دادن اقلام بزرگ
    4. انعطاف پذیری یخچال های ساید بای ساید