کشاورز اسپانیایی با فروش چرم بوفالو سیاه در مزرعه اش میلیاردر شد

آیا به زودی کیف‌های فندی مبتنی بر قارچ را در سطح شهر می‌بریم؟ نه کاملا. همانطور که Honor Cowen، مشاور مستقر در آمریکای شمالی در مشاوره پایداری Anthesis، به Vogue می‌گوید: «محصولات جدید چرمی گیاهی که مبتنی بر زیست‌محور هستند، جایگزین‌هایی را ارائه می‌دهند، اما برای اینکه بتوانند با بازار پلاستیک رقابت کنند، نیاز به مقیاس قابل‌توجه (و با تدبیر) دارند. ”

واقعیت این است که همه ما باید کمتر بخریم و بهتر بخریم. “به دنبال نشانه های کیفیت و دوام باشید. من تعداد محدودی اقلام چرم بوفالو سیاه در کمد لباسم دارم که همه آنها مدت زیادی است که در اختیار من بوده و تا زمانی که به طور غیرقابل جبرانی بشکنند پوشیده یا استفاده خواهند شد.» پاونی موافق است.

چه در حال خرید چرم بوفالو سیاه یا مصنوعی هستید، مطمئن شوید که از کیفیت بالایی برخوردار است، از آن مراقبت می کنید و فقط آنچه را که واقعاً نیاز دارید از مارک هایی خریداری کنید که واقعاً به آنها اهمیت می دهند.

از برندها اطلاعات بخواهید. آن برچسب های ترکیب را مطالعه کنید. در سال 2019، بهترین کاری که هر یک از ما می توانیم انجام دهیم این است که به خوبی آموزش ببینیم.

مقالات کاربردی چرم رقابتی ما بطور ماهرانه ای ساخته شده اند تا بادوام و ماندگار باشند. مجموعه شماره‌دار ۶ کالای چرمی یکسان دارای انتهای چرمی بسیار ضخیم و چرم نرم‌تر و مقاوم‌تر است که میله‌های آلومینیومی شکاف‌دار را می‌پوشاند.

چرم بوفالو سیاه تحت فشار داخل میله شکاف دار قرار می گیرد، در نتیجه دوخت دردسرساز روی میله ها از بین می رود و چرم را دوام بیشتری می بخشد.

اینجا را کلیک کنید تا راهنمای ساده اندازه گیری دمبل ما را مشاهده کنید تا به شما کمک کند سگ خود را برای دمبل ها و مقالات کاربردی به درستی اندازه گیری کرده و متناسب کنید. حتماً به تشک آموزشی Utility Article ما نیز نگاهی بیندازید تا همراه کامل این مقالات مسابقه باشید!