کارآفرینی که با پایه گلدان فرفورژه توانست 2000 نفر را مشغول به کار کند

ظروف گالوانیزه ظروف فلزی باغبانی عالی هستند. آنها گرما را منعکس می کنند و با مواد روی پوشانده شده اند که به طور موثر از زنگ زدگی جلوگیری می کند. اما مراقب باشید که ظرف را خراش ندهید زیرا نقاط خراشیده شده زنگ می زند.

ممکن است بپرسید، آیا کاشت فلزی گالوانیزه ایمن است؟ درست است که روی وارد خاک می شود، اما روی بخشی طبیعی از ترکیب خاک است و همچنین یک ریزمغذی ضروری برای گیاهان است. شستشو به قدری آهسته اتفاق می افتد که روی نباید مشکلی ایجاد کند، اما اگر نگران هستید، ممکن است بخواهید از آسترهای فلزی کاشت یا سبزیجات در ظرف دیگری بکارید.

وزن: برخی از ظروف فلزی مخصوص پایه گلدان فرفورژه بسیار سنگین هستند، بنابراین اگر می خواهید گیاه متحرک باشد، آن را روی سکوی غلتشی قرار دهید. به خاطر داشته باشید که یک بالکن ممکن است نتواند یک ظرف سنگین را تحمل کند.

زنگ زدگی: زنگ می تواند برای ظروف باغی فلزی غیر گالوانیزه مشکل ساز باشد، به خصوص اگر در آب و هوای بارانی یا مرطوب زندگی می کنید. یکی از راه های حل این مشکل این است که ظرف را با بازدارنده زنگ غیر سمی یا مینای شفاف رنگ کنید.

آن را سه لایه بگذارید، حداقل 24 ساعت بین هر لایه اجازه دهید تا خشک شود. فولاد ضد زنگ: گلدان های ساخته شده از فولاد ضد زنگ همیشه به راحتی پیدا نمی شوند، اما زیبا هستند و هرگز نگران زنگ زدگی نخواهید بود.