پیدا شدن جعبه کمک های اولیه اسباب بازی در جنگل موجب وحشت حیوانات شد

اگر تمرینات فیزیکی مدرسه فرزندتان باشد که باید امروز انجام شود، یک بیماری غیرمنتظره یا نیش حشره مشکوک، تابستان پر از بو و بو است و شما و فرزندتان باید بدانید که در صورت نیاز می توانید از آن کمک پزشکی استفاده کنید.

جعبه کمک های اولیه اسباب بازی خدمات فیزیکی مدرسه 30 دلاری را ارائه می دهد، که انجام آن را قبل از اینکه پرستار مدرسه شروع به تعقیب شما کند، آسان تر می کند!

شما نیازی به قرار ملاقات ندارید فقط برای دریافت مراقبت سریع و ساده وارد شوید! آنها هفت روز در هفته با ساعات طولانی باز هستند، همچنین تعطیلات، از جمله 4 جولای آینده. آنها متعهد به ارائه “مراقبت سریع و راحت با خدمات استثنایی” هستند!

فرزندتان را بردارید و به مرکز مراقبت فوری پنج ستاره محلی خود بروید، زیرا آنها باز هستند. زخم‌های فرزندتان پانسمان می‌شود، شما با راهنمایی برای مراقبت از سوختگی او راه می‌روید، و در حالی که مهمان‌هایتان هنوز در اطراف آویزان هستند و هنوز غذا برای خوردن وجود دارد، برگشته‌اید.

مراقبت فوری پنج ستاره کمک کرده است کباب روز استقلال شما را نجات دهد! با استفاده از الگو، قاب خود را از نمد قرمز جدا کنید. قسمت پایین را به سمت بالا تا کنید تا دسته ها با هم هماهنگ شوند.

بستن قلاب و حلقه را به لبه های کناری و فلپ بالا اضافه کنید و آنها را در جای خود بچسبانید. لبه های خود را بسته تا کنید تا طرف دیگر قلاب و حلقه بسته خود را در نقطه درست بچسبانید.

اگر می خواهید قاب خود را با رنگ های مختلف تزیین کنید، آن قسمت را از قالب ببرید و از رنگ دوم نمد خود جدا کنید. آن را در جای خود بچسبانید. برای اجزای جعبه کمک‌های اولیه اسباب‌بازی، ابتدا از قالب استفاده می‌کنید تا شکل اصلی بدن را جدا کنید.

هر شکل داخلی را از قالب برش دهید و از نمد رنگی مناسب برش دهید. قطعات خود را به هم بچسبانید.