پوشیدن لباس ضد ضربه موتور سواری توسط پیرزن 90 ساله توجه همه را جلب کرد

در پنج ماه پس از تیراندازی در مدرسه ابتدایی سندی هوک، تولیدکنندگان لباس های ضد ضربه و زره بدن می گویند که فروش آن بی سابقه بوده است. این شرکت‌ها فقط جلیقه‌های تاکتیکی نمی‌فروشند، بلکه ژاکت‌های ضد گلوله، کت و شلوار، بادگیر، تی‌شرت حتی کرست‌های بالستیک، کیمونو و لباس مرطوب نیز می‌فروشند.

همانطور که انتظار می رود اکثر مشتریان آنها به دلایل ایمنی لباس ضد ضربه موتور سواری می خرند. Miguel Caballero، یک شرکت بزرگ پوشاک ضد گلوله مستقر در کلمبیا، می‌گوید محصولاتش به مدیران تجاری، مجریان قانون، خبرنگاران خارجی و روسای جمهور جهان در 11 کشور فروخته می‌شود هر VIP با نگرانی امنیتی.

جلیقه‌ها و ژاکت‌های کابالرو سبک وزن هستند، تنظیم‌کننده حرارت هستند و می‌توانند دور 9 میلی‌متری یا نقطه نرم مگنوم 0.357 را متوقف کنند. اما مهمتر از آن، گسسته هستند.

زمانی که پرزیدنت اوباما مدت کوتاهی پس از تحلیف خود در سال 2009 از لیموزین ریاست جمهوری خود خارج شد، ظاهراً لباس محافظ میگوئل کابالیرو به تن داشت، اما انبوه تماشاگران هرگز این را نمی دانستند.

برای سایر مشتریان، پوشیدن لباس ضد ضربه موتور سواری هدف متفاوتی دارد. این یک بیانیه، بیان سرسختی است. باید به‌طور آشکار، بیرون از لباس پوشیده شود، نه اینکه به‌طور هنرمندانه در زیر آن پنهان شود. مد است.

کریس استوری، که عملیات خرده فروشی را در Uncle Sam’s Army Navy Outfitters، a New اداره می کند، می گوید: “جلیقه های تاکتیکی واقعاً در حال حاضر پوشیده هستند، اما تجهیزات واقعی، جلیقه های بالستیک در واقع همان چیزی است که در آن وجود دارد.

خرده فروشی مستقر در یورک که تجهیزات حفاظتی را هم به نظامیان و هم به غیرنظامیان می فروشد. من فکر می کنم مد نظامی مدرن رایج است زیرا در اخبار است… عراق و افغانستان یک عامل انگیزشی بزرگ بودند.»