پوشیدن دمپایی روفرشی حوله ای در مدرسه موجب اخراج دانش آموز شد

ما چهار فینالیست برتر دمپایی روفرشی حوله ای را به موسسه فناوری مد آوردیم تا دوام را در آزمایشگاه تست نساجی ارزیابی کنیم. در FIT رویه دمپایی ها را از کف آن جدا کردیم و استحکام کششی پارچه را آزمایش کردیم.

ما ثبت کردیم که چند پوند نیرو برای شکستن پارچه لازم است (نیروی بیشتر به معنای پارچه قوی تر است). ما همچنین از هر پارچه نمونه‌هایی با اندازه مساوی گرفتیم و وزن آن‌ها را اندازه‌گیری کردیم تا مشخص کنیم پارچه‌های متراکم‌تر دوام بیشتری دارند یا خیر.

مشخص شد که تمام نمونه‌های پارچه وزن‌های مشابهی داشتند. استحکام کششی و نحوه دوخت، چسباندن یا نمد دمپایی ها در واقع به ما اطلاعات بیشتری درباره دوام طولانی مدت داد.

اما مردم الان در خیابان ها دمپایی می پوشند؟ تربای می نویسد که همه اینها فقط تقصیر Uggs نیست (و نه صرفاً تقصیر Snooki، یک پوپولیزر معروف دمپایی خیابانی). کفش‌های دمپایی فازی نیز در باند فرودگاه‌ها دیده می‌شوند. این مد بالا، یا طنز بالا، یا چیزی است.

تربای قطعاً فکر می‌کند که آن را به مثابه یک سراشیبی لغزنده، سقوط در بی‌نظیری و حتی شلختگی، تنبلی، تنبلی محض و مد بد می‌پندارد، که بهتر نیست: «لباس‌ها، لباس‌های لغزنده، لباس‌های زیر زنانه که به‌عنوان لباس بیرونی پوشیده می‌شوند، لباس خواب در خیابان، سر تخت، کروکس و کفش‌های حمام مخوف آدیداس، همگی نمونه‌هایی از روش‌هایی هستند که یک تقسیم بندی واضح بین نحوه لباس پوشیدن ما در خانه و نشان دادن خودمان در خیابان احتمالا برای همیشه محو شده است.

دوران کلاه و دستکش برای شهر گذشته است. دودو،” او می نویسد.در پاییز 2021، ما چهار مارک جدید را آزمایش کردیم و انتخاب های فعلی خود را مجدداً آزمایش کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که کیفیت در حد یکسان است.

در پایان ما چیزی بهتر از توصیه های دیرینه خود پیدا نکردیم. به دلیل بیماری همه گیر، ما دو سال دمپایی های جدید را در خانه آزمایش کردیم. و ما قبلاً دمپایی‌ها را (در اندازه‌های مختلف) با حدود 10 کارمند Wirecutter آزمایش کردیم و از آنها در مورد تناسب، راحتی، پشتیبانی و دوام سؤال کردیم.

ما بازخوردهایی را در مورد نحوه عملکرد دمپایی ها روی سطوحی مانند چوب سخت، فرش و پله ها جمع آوری کردیم و نظراتی در مورد سبک و گرما دریافت کردیم.