لباس یکسره مجلسی که شما را در شب به صورت نامرئی نشان می دهد

در اکثر انواع کدهای لباس رسمی در فرهنگ های غربی، لباس با سبک مناسب برای زنان اجباری است. آنها همچنین برای مناسبت های خاص مانند جشن عروسی یا جشن عروسی بسیار محبوب هستند.

برای چنین مواقعی، آنها همراه با بلوز و دامن، به عنوان یک لباس یکسره مجلسی برای بسیاری از دختران و زنان باقی می مانند. در کشورهای غربی، کد لباس «رسمی» یا کراوات سفید معمولاً به معنای دمپایی برای مردان و لباس‌های شب تمام قد با دستکش‌های اپرا برای زنان است.

رسمی ترین لباس برای زنان، لباس های مجلسی یا مجلسی تمام قد با دستکش های شب است. برخی از عملکردهای کراوات سفید نیز از زنان درخواست می‌کنند که دستکش‌های بلندی را پشت آرنج بپوشند.

یک لباس ساده معمولاً یک لباس تیره رنگ با طراحی ساده است که می تواند با اکسسوری های مختلف برای مناسبت های مختلف پوشیده شود. انواع مختلفی از جواهرات، کمربندها، روسری ها و ژاکت ها را می توان با لباس اصلی برای لباس پوشیدن به بالا یا پایین پوشید.

یک لباس مشکی کوچک نمونه ای از یک لباس ساده است. لباس بادی یک لباس تنگ است که اغلب از مواد کشسان ساخته می شود. این نام از “اعتماد به بدن” یا در اصل “آگاه بدن” گرفته شده است که در دهه 1980 به ژاپنی به عنوان “bodikon” تبدیل شد.

یک لباس مهمانی که توسط پاکو رابان در سال 1967 طراحی شد و در موزه ویکتوریا و آلبرت به نمایش درآمد. هلن باکوفن فون اچت در یک مهمانی در نیویورک که با فرانک سیناترا رقصید.
لباس مهمانی لباسی است که مخصوص مهمانی پوشیده می شود. انواع مختلف مهمانی مانند مهمانی کودکان، مهمانی کوکتل، مهمانی باغ و مهمانی لباس به سبک های مختلف لباس نیاز دارند. یکی از سبک های کلاسیک لباس مهمانی برای زنان در جامعه مدرن، لباس مشکی کوچک است.