قهوه فوری گانودرما زخم های پوستی را درمان می کند

یک فنجان قهوه فوری گانودرما ممکن است به جلوگیری از علائم رایج آلرژی مانند آبریزش بینی، عطسه و خارش چشم کمک کند. اسیدهای گانودریک A و D Reishi ممکن است از پاسخ های هیستامین سالم در طول انتقال فصلی که سطح گرده در بالاترین حد خود است پشتیبانی کند.

قهوه فوری گانودرما به دلیل خواص حمایت کننده سیستم ایمنی، معمولاً به عنوان یک مکمل برای انتقال فصلی استفاده می شود. اما صبر کنید، مزایای Reishi به اینجا ختم نمی شود. ترکیبات ضد التهابی شبه استروئیدی در واقع به آن پتانسیل کاهش شدت علائم آلرژی را می دهد.

قهوه فوری گانودرما به دلیل توانایی خود در کاهش عوامل خطر قلبی در شیوه های پزشکی آسیایی شناخته شده است. این قارچ در ژاپن به عنوان یک درمان سنتی برای مشکلات سیستم گردش خون استفاده می شود و معمولاً به عنوان یک “تونیک” فرهنگی برای سلامت قلب و عروق در طب سنتی چینی استفاده می شود.

در واقع، بررسی بیماران آنژین در اندونزی نشان داد که پلی ساکارید پپتید (با نام مستعار PsP)، آنتی اکسیدان موجود در قارچ Reishi است. PsP یک آنتی اکسیدان فوق العاده قوی است که می تواند با پاتوژنز آترواسکلروز در بیماران آنژین پایدار و در معرض خطر مبارزه کند.

همچنین نشان داده شده است که قارچ Reishi به عنوان گشادکننده عروق عمل می کند، خون رسانی و رساندن اکسیژن به قلب را بهبود می بخشد.

وازودیلاتورها اجازه می‌دهند خون آزادانه‌تر جریان داشته باشد و قلب به اندازه کافی برای پمپاژ ندارد. در نهایت، این قارچ ها همچنین شواهدی از توانایی خود در کمک به آریتمی قلبی و کاهش فشار خون نشان داده اند.

قهوه گانودرما همچنین نویدبخش حمایت کافی از کبد است. قارچ Reishi یک پاسخ ضد التهابی قوی دارد و به عنوان آداپتوژن شناخته می شود. اما آن چیست؟ آداپتوژن ها گروه خاصی از گیاهان هستند که به بدن شما کمک می کنند تا با موقعیت های استرس زا مانند شرایط آب و هوایی شدید یا آسیب های فیزیکی یا فیزیولوژیکی سازگار شود.