فروش بدون مجوز سیب درختی در بازار تهران ممنوع شد

متخصص تغذیه Lovneet Batra در پست اخیر خود در اینستاگرام در مورد فواید سیب سبز و اینکه چرا باید آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید صحبت می کند.

باترا می نویسد: “همه ما با فوایدی که یک سیب قرمز معمولی ارائه می دهد آشنا هستیم. با این حال، اغلب فواید سیب سبز را نمی شنویم؟ سیب سبز علاوه بر این فواید زیبایی و سلامتی زیادی دارد.”

این متخصص تغذیه در مورد فواید بی شمار سیب سبز توضیح می دهد. سیب حاوی پکتین است، نوعی فیبر که به عنوان یک پری بیوتیک عمل می کند. این بدان معنی است که میکروبیوتای روده شما را تغذیه می کند، که باکتری خوب در روده شما است.

سیب درختی در بازار تهران مملو از فیبرهای محلول است که کلید کاهش نوسانات قند خون است. فیبر محلول بالا، پکتین موجود در سیب، با انتقال قند به جریان خون با سرعت کمتری به کنترل سطح قند خون در بدن کمک می کند. اثرات ضد التهابی کوئرستین ممکن است مقاومت به انسولین را کاهش دهد که یک عامل خطر بزرگ برای شروع دیابت است.

سیب سبز به دلیل داشتن ویتامین غلیظ به حفظ پوست شما کمک می کند و دارای اثرات سفید کنندگی و تغذیه عالی بر روی پوست شما است. فیتوکمیکال ها و پلی فنول ها مواد شیمیایی هستند که به سیب خواص درمانی می بخشند و می توانند به بهبود فردی از آسم، مشکلات تنفسی و بهبود عملکرد کلی ریه کمک کنند.

طبق یک مطالعه که در حال انجام است، خوردن چند سیب سبز در هفته می تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک کند. در حالی که قبل از نتیجه گیری به تحقیقات بیشتری نیاز است، شما فقط از افزودن سیب سبز به رژیم غذایی خود سود خواهید برد.

سیب سبز حاوی آنتی اکسیدان هایی است که برای کمک به بازسازی و جوان سازی سلول ها بسیار مفید است. فواید سیب سبز به حفظ پوست سالم و درخشان نیز گسترش می یابد. ترکیب بالای آنتی اکسیدان ها بیشتر از کبد شما محافظت می کند و به عملکرد صحیح آن کمک می کند.