سربازی ساعت زنانه hublot را به نامزدش هدیه داد

ساعت زنانه hublot با دستبند فولادی اسپرت، صفحه مروارید و شاخص های نقطه الماس پرفروش ترین ساعت ساز بریتانیایی برمونت است. مدل جدید پاییز امسال مایا، ساعت مکانیکی 37 میلی‌متری از فولاد و رزگلد، دوباره با صفحه‌ی مروارید تاهیتی کمانی است. این ساعت با بدنه فولادی مقاوم در برابر خش و مقاوم در برابر آب تا عمق 100 متری ظریف اما کاربردی است.

فولاد به طور سنتی با ساعت زنانه hublot مرتبط است و کلاسیک اصلی لوکس، بلوط سلطنتی طراحی شده توسط Audemars Piguet با طراحی Gérald Genta است که امسال پنجاهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد.

تکرارهای جدید شامل مدل رویال اوک 34 میلی متری خود سیم پیچی از جنس استیل و الماس با صفحه تاپیسری امضا شده است. با این حال، ساعت ساز پا را فراتر گذاشته و نسخه محدود سرامیکی مشکی را با همکاری کارولینا بوچی، جواهرات تولید کرده است.

این یک جلوه تاپیسری رنگین کمانی روی صفحه یاقوت کبود دارد که دارای پشتی طلایی شده برای ایجاد جلوه آینه ای است. اوج این جشن ها، نسخه محدود رویال اوک است که در یکی از هفت رنگ رنگین کمان، از سنگ های قیمتی با تراش باگت مانند تانزانیت، تورمالین صورتی و اسپسارتیت های نارنجی استفاده می کند.

جواهرسازی این طرح‌های اسپرت را به فضایی می‌برد که در آن هورلوژی‌های مرتفع با جواهرات گران‌قیمت ملاقات می‌کنند، جایی که یک طرح کاربردی در آن به چشم می‌خورد تا ارزشمند و بسیار خاص به نظر برسد. Marine Dame طلایی Breguet یک نمونه خاص است.
نیم تنه بلنگ؟ رولکس برای اولین بار وارد بازار دست دوم می شود.

مجموعه Lady Marine در ابتدا در سال 2019 راه اندازی شد زیرا مشتریان یک نسخه زنانه از ساعت دریایی نمادین این برند را می خواستند. دو سال بعد صفحه طرح دار موج گیلوش به طرح فعلی پوزیدونیا Marine Dame ارتقاء یافت، نسخه ای گرانبها از مروارید مروارید با صفحه نامرئی. هیچ نشانگر ساعت وجود ندارد زیرا صفحه با سنگ های باگت قیمتی به شکل برگ های جلبک دریایی تنظیم شده است.