با خوردن لوبیا قرمز خشکپاک رنگ چشم دختربچه کرمانی تغییر کرد

وقتی فردی لوبیا قرمز خشکپاک می خورد، فیبر و نشاسته های سالم موجود در آن می تواند به ایجاد احساس سیری و رضایت کمک کند. بر اساس یک بررسی در سال 2013، به عنوان یک استراتژی غذایی طولانی مدت، این می تواند به جلوگیری از پرخوری کمک کند و ممکن است منجر به کاهش وزن شود.

مدت زمان پخت حبوبات به نوع لوبیا بستگی دارد. آنها را قبل از پختن بشویید و چروک یا تغییر رنگ داده را بردارید. لوبیا قرمز خشکپاک را یک شب خیس کنید تا نرم شوند و زمان پخت آن کوتاه شود. آب را دور بریزید و بشویید. لوبیاها را در آب فراوان بجوشانید، حداقل 10 دقیقه بجوشانید، سپس بجوشانید تا نرم شوند.
کنسرو لوبیا از قبل پخته شده است. مردم می توانند آنها را بدون آماده سازی اضافی به انواع غذاها اضافه کنند. مردم قبل از خرید کنسرو لوبیا باید برچسب آن را بررسی کنند، با این حال، زیرا برخی از قوطی ها حاوی مقدار زیادی نمک هستند. لوبیا قرمز خشکپاک کنسرو شده بدون نمک اضافی در دسترس هستند و یک انتخاب عالی هستند.

برخی از استراتژی های ساده برای افزودن لوبیا قرمز خشکپاک به یک رژیم غذایی معمولی عبارتند از: جایگزینی گوشت با حبوبات سعی کنید به جای گوشت، لوبیا را به سوپ، کاسرول و غذاهای پاستا اضافه کنید.

خوردن سالاد لوبیا سرد. لوبیاها به عنوان ماده اصلی سالاد یا به عنوان چاشنی سالادهای دیگر خوشمزه و سیر کننده هستند. مخلوط کردن حبوبات و غلات. افزودن لوبیا به غلات می تواند یک پروتئین ناقص را به یک پروتئین کامل تبدیل کند. این برای افرادی که از رژیم غذایی گیاهی پیروی می کنند مفید است.

ممکن است شخصی نیاز داشته باشد که انواع مختلف لوبیا را امتحان کند تا ببیند کدام یک برای او مناسب تر است. حبوبات حاوی پروتئین، فیبر، آهن و آنتی اکسیدان هایی هستند که می توانند آنها را به یک مکمل سالم برای رژیم غذایی تبدیل کنند. افراد باید مصرف لوبیا را به تدریج افزایش دهند تا خطر ناراحتی روده کاهش یابد.