با ایزوگام حفاظ باران لکه های سخت لباستان را از بین ببرید

در میان نمدهای آسفالت اصلاح شده، نمدهای آسفالت اصلاح شده SBS حدود 92 درصد را به خود اختصاص دادند، در حالی که نمدهای آسفالت اصلاح شده APP تنها حدود 8 درصد را به خود اختصاص دادند.

مشمع کف ایزوگام حفاظ باران SBS بیش از 80 درصد کل مواد ضد آب در فرانسه را تشکیل می دهد، در حالی که مشمع کف اتاق آسفالت اصلاح شده APP کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و حدود 4 درصد را شامل می شود و ورق های لاستیکی به سختی استفاده می شوند و PVC فقط 1٪ تا 3٪ را تشکیل می دهد.

استفاده از آسفالت اصلاح شده در ایتالیا 95 درصد از مصالح سقف را تشکیل می دهد. در میان آنها، اکثر آنها مشمع کف اتاق آسفالت اصلاح شده APP هستند، ورق ضد آب پلیمری زیاد استفاده نمی شود، ورق ضد آب PVC فقط 3٪ و ورق ضد آب الاستومری تنها 1٪ را به خود اختصاص می دهد.

سوئیس از دو نوع مواد ضد آب به ویژه ورق های ضد آب PVC استفاده می کند که مصرف سالانه آن به 65 درصد می رسد و استفاده از مشمع کف اتاق آسفالت اصلاح شده نیز 35 درصد است.

غشاهای ضد آب SBS، APP، PVC، EPDM، پوشش‌های ضد آب بر پایه سیمان پلیمری و پوشش‌های ضد آب پلی اورتان که کشور به شدت تبلیغ کرده است، به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

با این حال، استفاده از غشاهای ضد آب انعطاف پذیر لاستیک کامپوزیت آسفالت و غشاهای کامپوزیت دو طرفه الیاف پلی پروپیلن پلی اتیلن که از توسعه و استفاده محدود شده اند در روند نزولی قرار دارد.

در میان مواد ضد آب، غشای قیر اصلاح شده SBS، تنوع بی چون و چرای پیشرو در صنعت مواد ضد آب ساختمان کشور من است. مواد کلاف عمدتاً در کارهای سقف استفاده می شود.