استفاده از گلدان پلاستیکی رنگی در رستوران های بین راهی جهت جذب مشتری

برخی از کارخانه‌ها راه‌حل‌های موقتی را برای منحرف کردن گلدان پلاستیکی رنگی از محل‌های دفن زباله به‌کار می‌برند.

Danae Horst، بنیانگذار Folia Collective، یک فروشگاه گیاهی در لس آنجلس، گفت: “ما سعی می کنیم تا حد امکان از قطعات پلاستیکی استفاده مجدد کنیم.”

ما اینجا در مغازه یک سطل داریم که مشتریان می‌توانند بیایند و یا گلدان‌هایی را بگذارند که از شر آنها خلاص می‌شوند و دیگر نیازی ندارند، یا می‌توانند بیایند و آنها را ببرند اگر آماده تهیه یک سری چیزهای جدید هستند. هورتز گفت. بنابراین ما واقعاً در تلاشیم تا به هر قیمتی شده خود گلدان ها را از محل دفن زباله دور نگه داریم.»

اما هورست می گوید بزرگترین مانع آگاهی است. هورست گفت: «در مورد بازیافت واقعاً یک شکاف دانش بزرگ وجود دارد. به خصوص در مورد چیزهایی مانند گلدان های گیاهی که مشتریان تصور می کنند به دلیل پلاستیکی بودن می توان آنها را بازیافت کرد.

Chieppo امیدوار است که سازندگان به زودی شروع به تولید انبوه جایگزین های غیر پلاستیکی کنند که به اندازه پلاستیک قوی هستند. اما در عین حال، او می خواهد که مصرف کنندگان «کمی بیشتر صبر کنند».

اهداف متفاوتی برای آنها پیدا کنید. و بهترین سناریو این است که این نهالستان‌ها آنها را پس بگیرند.» با این حال، اگر نمی توانید دوباره از آنها استفاده کنید، مراکز بازیافت ترجیح می دهند که گلدان ها را به جای سطل زباله عمومی، در سطل بازیافت بیندازید.

Recology گفت: “بازارهای بازیافت همیشه در حال تغییر هستند.” «هنوز بهتر است تمام مواد پلاستیکی سفت و سخت را در سطل آبی قرار دهید و اجازه دهید ماشین‌های مرتب‌سازی بقیه کار را انجام دهند. ما می خواهیم به مصرف کنندگان یادآوری کنیم که برای به حداکثر رساندن ارزش بازیافت، تمام مواد پلاستیکی باید تمیز، عاری از خاک و پسماند باشند.