استفاده از کنسرو خوراک مرغ در تهیه واکس مو

در این مقاله موضوع تقویت سلامت انسان از طریق غنی سازی رژیم غذایی او با کنسرو خوراک مرغ که بار درمانی، پیشگیری و رژیم غذایی را به همراه دارند، مورد بحث قرار می گیرد.

نتایج آزمایشات در مورد توسعه ترکیبات دستور العمل برای کنسرو خوراک مرغ و سبزیجات بر اساس گوشت مرغ با افزودن یک جزء حبوبات ارائه شده است.

شاخص های کیفیت نمونه های محصول ترکیبی در نظر گرفته می شود: ارزش غذایی و انرژی، غلظت ویتامین ها و مواد معدنی. مشخص شده است که گنجاندن عدس، نخود، یا نخود یا لوبیا در ترکیب محصول به عنوان ماده کمکی در ساخت کنسرو گوشت و سبزیجات بر پایه گوشت مرغ، نیاز روزانه انسان به پروتئین را تا 16.91 برآورده می کند.

در یک مقاله Bon Appetit، نویسنده اسکات دسیمون، یافتن کنسرو خوراک مرغ در اتاق زیر شیروانی خود شرح می دهد.

برای Desimon و Bon Appetit، این کشف جادویی بود، چیزی برای به خاطر سپردن و به اشتراک گذاشتن با جهان، اما برای کله مرغ های کنسرو شده در همه جا، یک مرغ کامل کنسرو شده یک کالای اصلی انبار است.

اگرچه Pinafore دیگر وجود ندارد، اما همچنان می توانید مرغ کامل کنسرو شده را از برندی به نام Sweet Sue خریداری کنید. و وقتی می‌گوییم مرغ کامل، منظورمان این است جوجه کنسرو شده Sweet Sue شامل کل پرنده، منهای قلوه‌ها، به‌علاوه مقداری آبگوشت اضافی برای گرم کردن گوشت است. این 50 اونس (بیش از 3 پوند) مرغ در یک قوطی است.

اما با توجه به وبلاگ Dave’s Cupboard، این محصول ممکن است تمام آن چیزی نباشد که باید باشد. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، یک مرغ کامل که داخل قوطی ریخته می شود، ممکن است وقتی در بین آبگوشت و آب نمک بیرون می ریزد، خیلی اشتها آور به نظر نرسد. با این وجود، شما به سادگی نمی توانید فتنه یک مرغ کامل آماده و در دسترس را تنها با نوبت یک درب باز کن انکار کنید.