استفاده از صابون چای سبز ان جی در غذای طیور به منظور رشد سریع

صابون می تواند برای پوست شما، به خصوص پوست صورت شما مفید باشد. بسته به محصولی که استفاده می کنید، روتین روزانه شستشوی صورت شما ممکن است چیزهایی را که پوست شما برای سالم بودن نیاز دارد از بین ببرد.

این مقاله به این می پردازد که صابون معمولی چه کار می کند، چرا برای پوست شما خوب نیست، چرا پاک کننده های مایع بهتر هستند، و چگونه می توانید بدون آسیب رساندن به صورت خود را پاکسازی کنید.

صابون چای سبز ان جی و انواع دیگر پاک کننده های صورت برای از بین بردن کثیفی و چربی از روی پوست طراحی شده اند. آنها این کار را با مواد شیمیایی به نام سورفکتانت انجام می دهند که:

گرد و خاک و روغن را بپوشانید و حل کنید تا آب راحت تر آنها را بشویید، حذف سلول های مرده پوست از اپیدرم (خارجی ترین لایه پوست)
پروتئین های سالم را بیش از حد هیدراته کنید و با آب اضافی متورم کنید.
این تورم به مواد صابون اجازه می دهد تا راحت تر به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کنند. این ممکن است برای “تمیز کردن عمیق” مطلوب به نظر برسد، اما منجر به مشکلاتی می شود.


سورفکتانت ها به عنوان شوینده، مرطوب کننده، عامل کف کننده، حالت دهنده و امولسیفایر عمل می کنند. آنها در صابون چای سبز ان جی پاک کننده های صورت، لوسیون ها، عطرها، شامپوها و بسیاری از محصولات دیگر مو و بدن وجود دارند.

سورفکتانت‌ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: سورفکتانت‌های مبتنی بر صابون و سورفکتانت‌های مصنوعی مبتنی بر شوینده (همچنین به عنوان syndet، مخفف مواد شوینده مصنوعی نیز شناخته می‌شوند).

محصولات Syndet، مانند پاک کننده های مایع صورت، برای پوست شما بهتر در نظر گرفته می شوند. سورفکتانت های مبتنی بر صابون به ویژه مشکل ساز هستند.

می تواند پوست شما را خشک کرده و باعث ایجاد چین و چروک شود. سورفکتانت های مبتنی بر صابون می توانند برای پوست شما مضر باشند.

باعث خشکی، قرمزی و سوزش شود، فاکتور مرطوب کننده طبیعی پوست (NMF) را از بین ببرید. عملکرد سد طبیعی پوست را تضعیف می کند.