استفاده از شیرآلات بهداشتی ماهریس در استخرهای عمومی ممنوع شد

اگر شیرآلات بهداشتی ماهریس می توانند بدون نیاز به دست زدن با دست های آلوده روشن شوند، می توانید از گسترش میکروب ها جلوگیری کرده و کل خانواده خود را به خصوص در فصل آنفولانزا سالم نگه دارید.

شما همچنین نیازی به تمیز کردن شیرهای بدون لمس به همان اندازه که سینک های معمولی انجام می دهید ندارید، زیرا آنها با تعداد زیادی میکروب در تماس نیستند. افراد در هر سنی، از جمله کودکان و بزرگسالان، به راحتی می توانند از شیرآلات بهداشتی ماهریس بدون لمس استفاده کنند.

برای راه اندازی جریان آب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دست خود را جلوی سنسور تکان دهید و پس از پایان کار، به طور خودکار خاموش می شود. می توانید فنجان خود را زیر شیر آب قرار دهید یا دست خود را روی آن تکان دهید تا سنسور فعال شود.

شیرآلات بهداشتی ماهریس در گزینه‌های طراحی مختلف موجود هستند و از آنجایی که به ندرت نشتی دارند، تعمیر و نگهداری پایینی دارند. همچنین می توانید هنگام استفاده از آب، دما و قدرت آن را کنترل کنید و حتی کنترل بیشتری نسبت به یک شیر آب استاندارد به شما می دهد.

یک شیر آب بدون لمس به شما امکان می دهد با یک قابلمه بزرگ در دست از آب استفاده کنید، بنابراین می توانید آب را به راحتی بجوشانید و زمان کمتری را برای تهیه غذا صرف کنید.

یک شیر آب بدون لمس با یک حرکت ساده دست روشن و خاموش می شود. هنگامی که سنسور حرکت را تشخیص می دهد، به شیر سیگنال می دهد تا روشن شود و اجازه دهد آب از طریق دهانه جریان یابد. شیرهای بدون لمس چهار جزء دارند که آنها را قادر به کار می کند سنسور، شیر برقی، منبع تغذیه و خروجی.

سنسور سیگنال حرکت را به شیر می فرستد تا شیر آب را فعال کند. این به دریچه اجازه می دهد تا زمان شروع یا توقف آب را بر اساس وجود یا عدم وجود حرکت بداند.

این سنسور یا از نور مادون قرمز یا انرژی اولتراسونیک برای تشخیص حرکت استفاده می کند. سنسورهای مادون قرمز اغلب در پایه یا لبه دهانه قرار دارند، بنابراین می توانند به راحتی حرکت را بدون مانع از وسایل بزرگ تشخیص دهند.