استفاده از رومیزی برای بهبود طراحی داخلی

سفره ها نه تنها یک تکه پارچه برای پوشاندن و محافظت از بالای میز ست رومیزی ترمه هستند، بلکه جزییات مهمی برای بهبود طراحی داخلی شما هستند.

در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه ترمه رومیزی چهارگوش می توانند فضایی گرم و دلپذیر را در محل شما ایجاد کنند.

رومیزی های پارچه ای به چیدمان میز شما لطافت و ظرافت می بخشد و سطح بالاتری از راحتی و پیچیدگی را به میز شما ارائه می دهد. رومیزی های پارچه ای که برای ایجاد یک تجربه ناهار خوری زیبا بسیار عالی هستند، یک لوازم جانبی واقعاً جاودانه برای چیدن میز هستند.

ما رومیزی و دستمال سفره پلی استر رومیزی ترمه مستطیلی را از Polesi توصیه می کنیم.

این کتانی رومیزی 100% پلی استر بسیار سخت پوشیده است و برای مقاومت در برابر شرایط شستشوی تجاری طراحی شده است. Polesy همچنین طیف وسیعی از اندازه های سفره را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که صرف نظر از اندازه میز، همیشه رومیزی پرفکت داشته باشید.

سفره های یکبار مصرف راهی آسان برای آرایش ترمه رومیزی سنتی ۱۴۰۱ میز شما بدون دردسر و هزینه های شستشو و اتو می باشد.

ما رومیزی جدید Evolin را از Duni توصیه می کنیم، یک انتخاب یکبار مصرف و در عین حال زیبا که با الیاف دارای گواهی FSC© ساخته شده است. این روکش‌های رومیزی بدون دردسر تمیز کردن، حس کیفیت روکش‌های پارچه‌ای را می‌دهند.

به دنبال تطبیق پذیری بیشتر هستید؟ روکش های میز Lisah از pro.mundi در رنگ های طبیعی شیک موجود است و می توان آنها را به هر اندازه ای برش داد و برای هر میزی مناسب است. این روکش ها در کنار میزهای پر جنب و جوش Lisah Table Runners به شما امکان می دهند یک محیط واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید.

سفره شما باید متناسب با میز و منوی شما باشد. اگر تغییرات سریع ضروری است و می خواهید بتوانید استایل خود را با فصول به روز کنید، سفره های یکبار مصرف بهترین راه حل هستند. اگر غذاخوری خوب بیشتر تمرکز شماست، رومیزی های پارچه ای سفید جاودانه هستند و می توانند جلوه ای درجه یک به چیدمان میز بیافزایند.

  • منابع:
    1. How to Choose Your Tablecloth
  • تبلیغات: 
    1. شامپو بدنی که مسی از آن استفاده می کند
    2. خرید ارزان پارچه کتان طوسی عمده
    3. تنها راه کمک به رفع نوسانات قیمت دلار!
    4. جوان ترین موسس کارخانه معروف را بشناسید