از پالتو های بلند در فصل هلی سردتر سال استفاده می شود

پالتو لباسی است که برای پوشیدن در فضای باز در نظر گرفته شده است تا پالتو پوست ماری به عنوان محافظت در برابر عناصر عمل کند.

این لباس‌ها به‌طور سنتی تا زانو یا بلندتر، معمولاً از پارچه‌های سنگین‌تر ساخته می‌شوند و در ماه‌های سردتر و مرطوب‌تر سال استفاده می‌شوند.

پالتوها لباس‌های بسیار کاربردی هستند که با وجود آب و هوای بالقوه ناخوشایند یا نابخشودنی، پوشنده را راحت و در سلامت کامل نگه می‌دارند.

پالتوها جزء اصلی کمد لباس هستند زیرا عموماً پالتو چرم زنانه با پارچه خنثی و برش کلاسیک طراحی می شوند که با لباس ها و مناسبت های مختلف مطابقت دارد.

زمانی که فردی در داخل خانه است و از هوای بیرون محافظت می‌کند، مانتو باید درآورده شود، بنابراین معمولاً به‌اندازه لباس‌هایی که زیر آن لباس را تشکیل می‌دهند، آراسته نخواهد بود. البته همیشه اینطور نیست.

پالتو

برخی از افراد با انتخاب کت یا پالتو چرم با رنگ روشن یا الگوی جسورانه لباس بیرونی خود را بیان می کنند.

پالتوی کاربردی را نباید با کتی به نام ژاکت اشتباه گرفت.

این لباس معمولاً یک لباس کوتاه‌تر و بلندتر است که از پارچه‌های سبک‌تر ساخته شده و عمدتاً برای استفاده در فضای داخلی در نظر گرفته شده است.

 

برای مثال، پالتو از یک کت کت و شلوار متمایز می شود، زیرا از پارچه ای سنگین تر و بادوام تر ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که پس از ورود یک فرد به ساختمان، جدا شود.

در مقابل، کت کت و شلوار زیر کت پوشیده می شود و قرار است پس از حضور در خانه روی پوشنده باقی بماند تا به عنوان یکی از اجزای مد روز لباس عمل کند.

به طور کلی، بلوک سقفی مدرن از چند ماده استاندارد ساخته می شوند. کت های کلاسیک مانند کت های بلند بوم، پشمی یا ترکیبی پشمی مطمئناً واجد شرایط هستند.

خز در گذشته یک انتخاب محبوب بود، هرچند که تا حدودی به دلیل نگرانی های اخلاقی کاهش یافته است.

خزهای مصنوعی، و همچنین سایر ترکیبات مصنوعی، گزینه‌های احتمالی هستند. هدف اصلی استفاده از پارچه ای با دوام کافی برای مقاومت در برابر قرار گرفتن در معرض باد، برف، سرما و باران است.

  • منابع:
    1. ؟What is an Overcoat
  • تبلیغات: 
    1. روش جدید ایزوگام کردن سقف ها
    2. ویژگی بارز تاثیر زعفران بر روی گل
    3. کاربرد صندل در مدارس
    4. رایحه مو با استفاده از گلاب